Adidași New Balance 574 (VÂNDUȚI)

31 Aug

bal1

bal2

bal3

bal4

bal5

bal6

bal7

bal8

bal9

Adidași New Balance 574 originali, în stare excelentă, model ediție limitată. Din piele întoarsă, cu talpa de cauciuc, mărimea 43, extrem de comozi și foarte rezistenți.

Calitate: 3 stele

Preț: 200 de lei, plus 10 lei transportul oriunde în țară.

4 Răspunsuri to “Adidași New Balance 574 (VÂNDUȚI)”

  1. Adrian Septembrie 29, 2015 la 1:42 pm #

    salut zi-mi te rog si mei care ar fi ultimul pret la adidasi, sunt un client caruia i-ai mai trimis prin curier o pereche de adidasi de la new balance si o sapca de la cK deci sunt un client vechi ca sa zic asa:D vreau sa stiu ce oferta imi poti face la perechea asta

    • hainute Septembrie 29, 2015 la 1:45 pm #

      Salut, Adi. Pretul nu e negociabil, e deja suficient de scazut.

      • adi Septembrie 30, 2015 la 8:55 pm #

        ms mult dar momentan ma depaseste suma , daca nu o sa ii vinzi pana cand o sa am suma ceruta e tine e perfect.

      • hainute Octombrie 1, 2015 la 4:52 am #

        Bine, Adi, succes!

Lasă un răspuns

