Maiou Champion Chicago Bulls – Michael Jordan (VÂNDUT)

9 Iun

bu1

bu2

bu3

bu4

bu5

bu6

Maiou Champion original al celor de la Chicago Bulls, al legendei Michael Jordan, cel mai bun baschetbalist din istoria sportului. Maioul e mărimea 44 (XL), din poliester 100% și e ca nou, în stare intactă.

Calitate: 5 stele

Preț: 75 de lei, plus 10 lei transportul oriunde în țară.

6 Răspunsuri to “Maiou Champion Chicago Bulls – Michael Jordan (VÂNDUT)”

  1. Lucian Septembrie 26, 2016 la 1:22 pm #

    Salut. Mă interesează orice produs cu Jordan. Pot lăsa un număr de telefon la care sa fiu anunțat în momentul în care primești ceva? 0742925617 Lucian. Cred că am mai cumpărat de la tine. Merci

  2. Lucian Septembrie 26, 2016 la 1:23 pm #

    In momentul de fata ai ceva cu jordan? In special m ar interesa cu chicago bulls sau wizards. Merci

    • hainute Octombrie 14, 2016 la 4:02 pm #

      Salut, Lucian, din pacate nu avem nimic cu Jordan momentan.

      • lucian Octombrie 15, 2016 la 10:22 am #

        Salut
        Cum pot face sa fiu anuntat daca aveti ceva maieuri pantaloni scurti nba jordan?
        ca nu am conexiune la net f buna si pot pierde chestii care ma intereseaza.
        merci

      • hainute Octombrie 18, 2016 la 9:46 am #

        Poti urmari site-ul si daca apare ceva cu Jordan, poti sa il/o cumperi atunci.

      • lucian Octombrie 19, 2016 la 8:34 pm #

        si daca il ia cineva inaintea mea?

Lasă un răspuns

