Tricou Strikeforce Millwall FC (VÂNDUT)

6 Iun

mill1

mill2

mill3

mill4

Tricou original Strikeforce al celor de la Millwall FC, în stare foarte bună, aproape nou. Mărimea XL, din poliester 100%.

Calitate: 3 stele

Preț: 50 de lei, plus 7 lei transportul oriunde în țară.

5 Răspunsuri to “Tricou Strikeforce Millwall FC (VÂNDUT)”

  1. David Februarie 10, 2014 la 8:42 am #

    il mai ai?
    un ultim pret?
    multumesc!

    • hainute Februarie 10, 2014 la 8:51 am #

      Tricoul e disponibil, salut. Prețurile nu sunt negociabile. Trimite-ne un mail la hainute_2008@yahoo.com, în care să specifici ce produse te interesează, precum și datele tale de expediție, iar noi ți le punem la poștă, cu plata la ridicare.

      • David Februarie 10, 2014 la 6:34 pm #

        Am inteles…
        Alte materiale cu Millwall mai aveti?

      • hainute Februarie 10, 2014 la 6:47 pm #

        Nu, doar acest tricou.

  2. David Februarie 10, 2014 la 9:08 am #

    Am inteles…
    Alte materiale cu Millwall mai aveti?

Lasă un răspuns

