Jumper Stone Island (VÂNDUT)

8 Apr

sis1

sis2

sis3

sis4

Jumper Stone Island în stare bună. Mărimea S/M, din material acrilic.

Calitate: 2 stele

Preț: 60 de lei, plus 10 lei transportul oriunde în țară.

6 Răspunsuri to “Jumper Stone Island (VÂNDUT)”

  1. NonMollareMai Septembrie 24, 2014 la 5:50 pm #

    Cat vrei pe patch-ul de la bluza asta ca se pare ca nu o cumpara nimeni..:) Astept un raspuns, mersi !

    • hainute Septembrie 25, 2014 la 2:17 pm #

      Cumpără jumper-ul și ai și patch-ul.

      • NonMollareMai Septembrie 26, 2014 la 11:58 am #

        Nu stiu ce sa zic..nu-mi prea place jumper-ul, fii sigur ca daca imi placea il aveam de mult !

      • hainute Septembrie 26, 2014 la 12:25 pm #

        Îți dai seama că dacă am da doar patch-ul, jumperul și-ar pierde mult din valoare și probabil nu l-am mai putea vinde niciodată. Sper că ne înțelegi.

      • NonMollareMai Septembrie 26, 2014 la 12:49 pm #

        Aaa, am inteles perfect. Mersi oricum..daca e sa vinzi vreun patch ceva lasi un msj aici !🙂

      • hainute Septembrie 26, 2014 la 3:04 pm #

        Desigur!

Lasă un răspuns

